"Flora" Genser, bukser, hue og sokker - Viking Design 1608-1B Kit - 1-24 Mdr. - Viking Bambino

Ny Strikkekit / Hæklekit "Flora" Genser, bukser, hue og sokker - Viking Design 1608-1B Kit - 1-24 Mdr. - Viking Bambino

Vejledende udsalgspris

124,00 DKK

92,00 DKK
Klubpris

68,00 DKK

Klubrabat spar 24,00 DKK - se her

  • Vælg størrelse
    • Farve 1
    • Viking Bambino, farve 400 hvid
    • Farve 2
    • Viking Bambino, farve 413 lysegrå
"Flora" Genser, bukser, hue og sokker - Viking Design 1608-1B Kit - 1-24 Mdr. - Viking Bambino information
KitStrikkekit / Hæklekit
Indhold50% Bambus, 50% Bomuld
Anbefalede pindeRundpinde og strømpepinde 2,5 og 3 mm
Anbefalede hæklenåle2,5 mm
Anbefalet tilbehør1 knap + elastik
Strikkefasthed (10 cm i bredden)28m på pinde 3 mm
Størrelse1 - 3 - 6 - 9 - 12 - 18 - 24 mdr.
Hel længde21 - 23 - 25 - 28 - 30 - 33 - 36 cm
Overvidde40 - 43 - 47 - 51 - 55 - 57 - 60 cm
Ærmelængde13 - 14 - 16 - 17 - 18 - 20 - 22 cm
Hoftevidde64 - 64 - 77 - 77 - 77 - 90 - 90 cm
Benlængde14 - 16 - 18 - 19 - 20 - 23 - 25 cm

Viking kit 1608-1B + opskrift

Viking garn

Babysæt med genser, bukser, hue og sokker fra Viking Design i hvid og grå

Flora babysæt fra Viking er et rigtigt godt valg til din baby. Sættet findes i babystørrelser fra 1 - 24 mdr.

Sættet indeholder 4 dele:

  • genser
  • bukser
  • hue
  • sokker

Flora fra Viking Design er meget populær og når man ser hvor sød en sovende baby ser ud i dette babysæt er det jo ikke svært at forstå.

Som udgangspunkt er dette babysæt lavet i neutrale farver (hvid og grå), men du bestemmer selv om det skal være i lyserøde farver til en babypige eller lyseblå til en babydreng eller en af de mere end 543 andre kombinationer som du kan lave med udvalget af Viking Bambino garnet.

Kittet har et enkelt udtryk med mindre end 4 farver.

Kun det bedste til dit lille barn

Sammensætningen af bambus og bomuld gør at kroppen kan ånde og samtidigt er det et blødt og let materiale.

Andre baby opskrifter

I katalog 1608 fra Viking Design finder du udover Flora 16 strikkeopskrifter til baby.

Flora genser, bukser, hue og sokker tilbehør

For at gøre detaljerne færdig, skal du til dette strikkekit og hæklekit. bruge 1 knap + elastik.

Undgå problemer med størrelsen

Start altid med en strikkeprøve og undgå ærgrelser til slut. Til dette sæt skal ramme en strikkefasthed på 10 cm ved at bruge 28m på pinde 3 mm.

Dette kit strikkes med Rundpinde og strømpepinde 2,5 og 3 mm.

En hæklenål på 2,5 mm bruges til detaljerne.

Når strikkeprøven er lavet skal du igang med det sjove.

Ved du ikke helt hvilken størrelse babyen passer, er her en oversigt over relevante mål:

Hel længde21 - 23 - 25 - 28 - 30 - 33 - 36 cm
Overvidde40 - 43 - 47 - 51 - 55 - 57 - 60 cm
Ærmelængde13 - 14 - 16 - 17 - 18 - 20 - 22 cm
Benlængde14 - 16 - 18 - 19 - 20 - 23 - 25 cm
Hoftevidde64 - 64 - 77 - 77 - 77 - 90 - 90 cm

Vaskeanvisning

Det er vigtigt ikke at vælge sarte garner når du strikker til babyer, da tøjet kan blive udsat for hård behandling.

Viking Bambino kan maskinvaskes ved 40 grader. Når tøjet er vasket skal det liggetørre.

Kit med garn, med opskrift.

7 andre produkter i den samme kategori:
Kunder, der købte denne vare, købte også

Fandt ud ikke hvad du søgte?