Gratis fragt fra 399,- til valgfrit afhentningsted *
Gavekort:

Er du i tvivl om hvad du skal købe?

Gavekortet kan både bruges i butikken i Brøndby samt online på www.strikkes.dk

100 hæklede firkanter

100 hæklede firkanter

Turbineforlaget

I bogen finder du nye originale variationer af den traditionelle oldemorfirkant, for eksempel:  
  • Firkanter med søde hjerte- og stjernemotiver  
  • Firkanter med blomstermotiver  
  • Firkanter med tekst 
  • Firkanter med udfordrende teknikker til den mere erfarne hækler, lær for eksempel at hækle popcorn, knopper og ananas
Yderligere information

Hæklede firkanter er det perfekte hæklearbejde, når man er på farten. Den enkelte firkant er lynhurtigt færdig, og tilsammen kan firkanterne blive til smukke tasker, bløde tæpper eller dekorative puder - kun fantasien sætter grænser.    

Er du vild med klare og friske farver, giver firkanterne en mulighed for på en enkel måde at tilføje farver til dit hjem. Læg et tæppe i dine yndlings farver over sofaryggen, og se, hvordan den ændrer karakter.
Bogen indeholder desuden opskrifter på kanter, så du kan give dit arbejde den perfekte finish. Bogen er også fyldt med gode råd om at designe sine egne firkanter og om valg af garnkvaliteter og farver. Bogens første kapitel består af en overskuelig gennemgang af alle masker, der bruges i bogen. Bogen er altså også velegnet, hvis man ikke har hæklet før.

Forfatter af bogen er: Leonie Morgan fra år 2014

Bogen indeholder 144 sider

ISBN 978-87-7141-748-7

Stregkode / EAN

9788771417487
4 andre produkter i den samme kategori: