Gratis fragt kampagne
Gælder til og med 31/12/2018
Gratis fragt fra 399,- til Valgfrit afhentningsted *
Ubegrænset returret
🎁 Bestil senest torsdag den 20 december kl 15 for levering inden jul 🎅 Butikken holder åbent 27 og 28 december kl 10-14.
Gavekort:

Er du i tvivl om hvad du skal købe?

Gavekortet kan både bruges i butikken i Brøndby samt online på www.strikkes.dk

KnitPro Zing Deluxe 3,5 - 8 mm, udskifteligt rundpindesæt i aluminium

Klubrabat
se prispå vare!
KnitPro Zing Deluxe 3,5 - 8 mm, udskifteligt rundpindesæt i aluminium

På lager - Levering 1-2 hverdage (3 stk)

Klubrabat spar 99,75 DKK - se her

Fragt fra kun 9,25 DKK
Fri fragt over 499 DKK

Knitpro 47404

KnitPro

I dette luksus rundpindesæt  fra KnitPro får du ikke mindre end 8 par pinde.

Pindestørrelserne er 3,5, 4, 4½, 5, 5½, 6, 7 og 8 mm og 4 wirer i størrelserne 60, 2 x 80 og 100cm.

Rundpindende er i smukt farvet aluminium, som naturligvis er nikkelfri

Du har en problemfri strikning, fordi maskerne glider nemt over de glatte pinde

Der er også 8 stopper og 4 kabelnøgler, i en lækker stofpung.

Yderligere information

Rundpindende i denne skønne sæt fra KnitPro er lette men er yderst holdbare og stærke.

Pindene er i smukt farvet aluminium som er nikkelfri.

Hver pindestørrelse har sin farve så du nemmere kan se forskel.

Udover det, så er pindene hule, som gør at de hurtigt bliver varme at holde på. Det betyder at du ikke sidder og kramper i hænderne så strikkelysen virkelig tager over

Pindene er ensfarvede i metalick og metal spidser som giver et virkeligt eksklusivt udseende. 

KnitPro sættet med udskiftlige strikkepinde indeholder rundpinde i de 8 mest benyttede størrelser fra 3,5mm til 8mm samt farvet kabler i 3 forskellige længder.

  • 60cm wire (sat sammen med pindene giver det en rundpind på 80cm)
  • 2 x 80cm wire (sat sammen med pindene giver det en rundpind på 100cm)
  • 100cm wire (sat sammen med pindene giver det en rundpind på 120cm)

Kablerne er bløde, smidige og føjelige, og der opstår aldrig knæk.

Det det glatte aluminium gør at du nemt kan strikke med alle typer garn uden at maskerne sidder fast eller at din strikkerytme bliver forstyret. Den unikke ergonomiske facon er god at holde om og givet et ensartet maskebillede.

Det er nemt at samle strikkepinden og wirerne. Det gøres på følgende måde:

  • Du skruer pind og wire forsigtigt samme: OBS VIGTIGT AT DU HOLDER PÅ METALLET OG IKKE PÅ TRÆET, DA DU RISIKERER AT PINDEN KNÆKKER
  • Du tager "nøglen" som passer til din wire og stikker den ind i det lille hul.
  • Hold fast på METALLET PÅ PINDEN og stram forsigtigt med nøglen.

Når du skal skille rundpinde og wire ad. Så gentages ovenstående, bare omvendt.

Det hele leveres i en praktisk taske hvor forsiden er lavet af klar vinyl og bagsiden er udført i sort jaquardvævet stof.

Tasken har en lynlås og wirerne opbevares i et rum, der ligger bagved pindespidserne. Pindene er spidse i alle størrelser

Der er masser af ekstra plads til værktøj eller andre småting du har med. Blandt andet de 4 sæt pindestopper som er med i sættet

I dette sæt får du det meste, men skulle du mangle noget, kan man supplere med alt andet tilbehør fra KnitPro, hvis behovet skulle opstå.

Stregkode / EAN

8904086287879
22 andre produkter i den samme kategori: