Butikkens åbningstider i dag:
+45 4261 4259
hej@strikkes.dk
Find vej til butikken

Drops lace MIX 0501 lys grå

Tyndt garn
31.75 krpr nøgle
Drops lace MIX 0501 lys grå

Bestillingsvare - Levering 5-15 hverdage

Vejledende udsalgspris

48,00 DKK

31,75 DKK
Klubpris

28,50 DKK

Klubrabat spar 10% - se her

Drops lace MIX 0501 lys grå information
Løbelængde (m)400

Bestillingsvare - Levering 5-15 hverdage

Drops lace MIX 0501

DROPS

Indhold: 70% Alpaca, 30% Silk
Garngruppe: A (23 - 26 masker)
Vægt/længde: 50 gram = ca. 400meter
Anbefalede pinde: 3 mm
Strikkefasthed: 10 x 10 cm = 28m x 34p
Håndvask, max 30°C / Strækkes til rigtige mål og tørres fladt / Kan filtes

DROPS Lace er et snøregarn når det er bedst. Det er fantastisk fint og utrolig blødt.

Yderligere information

DROPS Lace-projekter i dette garn får et dejligt luftig udseende og har en himmelsk følelse.

DROPS Lace har en eksklusiv blanding af 70% babyalpaca og 30% mulberry silke.

Garnet er spundet til et 2-tråds garn med løbelængde på 400 meter per 50g nøgle. 

Garnfibrene er ubehandlet, det betyder at de kun er vasket, og ikke udsat for nogen kemisk behandling før indfarvning. Dette fremhæver bedst garnets naturlige egenskaber og giver bedre form og tekstur.

DROPS Lace har multifarver, det betyder at ulden er produceret ved at karte farverne sammen før garnet spindes, dette giver en flot mixeffekt.

Lav enkle sjaler, skulderstykker og tørklæder med avancerede og udsmykkede hulmønstre.

OBS: Selv om den opgivet strikkefasthed er mindre, anbefaler de fleste opskrifter med hulmønster tykkere pinde eller hæklenål, så hulmønsteret bliver synlig. Afhængig af hvilket resultat du ønsker kan pindestørrelsen variere.

Produceret i Peru.

Vaskevejledning

Alternativt garn

  • Drops Alpaca - UNI farver og MIX farver
  • Drops Cotton viscose - UNI farver
  • Drops Fabel - UNI farver, MOULINE, SPRAY PRINT, LONG PRINT og PRINT
  • Drops Kid silk - UNI farver og LONG PRINT
  • Drops Safran - UNI farver
  • Drops Baby merion - UNI farver
  • Drops Delight - PRINT
  • Drops Babyalpaca silk - UNI farver
Stregkode / EAN

7071723007488