Fortsæt indkøb
Varen er nu lagt i din kurv

Kunder, der købte denne vare, købte også:

Relaterede produkter:

Handelsbetingelser

Køb hos Strikkes.dk

Købet gælder fra det tidspunkt du modtager en faktura fra os. Vi tager forhold for udsolgte varer, tryk- og billedfejl, leveringssvigt fra vores leverandører og force majeure.

Ved udsolgte varer vil Strikkes.dk gøre opmærksom på dette, såfremt det er muligt ved kontakt via e-mail.

Ingen af dine personlige oplysninger som registreres på Strikkes.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand.

Vi benytter cookies på Strikkes.dk, til at genkende dig og for huske hvilke varer der er i indkøbsvognen.

Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren.

Betalingsmuligheder

Private kunder

  • Dankort (Gebyrfrit, vi hader nemlig gebyrer)
  • Visa, Mastercard
  • MobilePay
  • ViaBill
  • Bankoverførsel

Offentlige kunder

  • Elektronisk fakturering (kontakt os før køb)

Priser

Priserne er vejledende dagspriser og gælder så længe lager haves.

Alle priserne på Strikkes.dk er i DKK og inkl. 25% moms.

Betaling

Ved køb af varer bliver dine kortoplysninger sendt direkte til NETS (tidligere PBS) via en sikker forbindelse (SSL) og det er kun NETS og dig som kan læse disse oplysninger. Kortoplysninger bliver IKKE gemt hos Strikkes.dk.

OBS: ved manglende betaling eller kortet bliver afvist og ordren er sendt, gør vi opmærksom på at HELE din ordre tilhører Strikkes.dk indtil denne er betalt. Og det er derfor IKKE TILLADT at begynde at bruge af garnet/produkterne før betaling er fortaget.

Hvis ikke at betaling bliver lavet efter henvendelse fra strikkes.dk, sendes fakturaen direkte til inkasso for inddrivelse.

Ophavsretten overdrages først til kunden ved betalingen af den udstedte faktura

Ved betaling med kort trækkes beløbet først fra din konto når varen afsendes.

Hvis du vælger bankbetaling, vil vores kontonummer fremgå af din ordrebekræftelse. Du bedes ved overførelsen oplyse din ordrereference.

Så snart vi kan se din betaling sender vi din ordre.

Ordrebekræftelse

Når vi har modtaget din bestilling sendes der en ordrebekræftelse til den oplyste e-mail-adresse.

Restordre

Skulle der i din ordre være en eller flere produkter som ikke er på lager, så sendes din ordre samlet. Hvis vi ikke kan overholde vores forventet levering som er angivet i indkøbskurven ( normalt 5-15 hverdage), vil der blive tilbudt dellevering.

Skulle du have bestilt et eller flere produkter som der ved købet er blevet oplyst (står ved produktet og i indkøbskurven) at have en leveringstid ud i fremtiden grundet restordre hos producenten, så forbeholder vi os retten til først at sende din ordre når dette produkt er på lager.

Du er altid velkommen til selv at betale for en dellevering

Afbestilling

Hvis du ønsker at afbestille en ordre skal du hurtigst muligt give os besked via kundeservice@strikkes.dk

Beskeden skal indeholde information om ordren, gerne i form af en kopi af ordrebekræftelsen.

Levering

Normalt afsendes ordrer inden for 1-2 hverdage for de varer som er på lager. Hvis du skulle bestille varer som ikke er på lager, vil du modtage en mail fra Strikkes.dk om hvornår vi forventer at kunne afsende din ordre.

Returnering

Hos Strikkes.dk har du naturligvis fuld returret. Ikke på varer køb i butikken i brøndby

  • Udfyld vores standardformular som du skal sende til os på kundeservice@strikkes.dk

  • Du skal selv betale udgifterne i forbindelse med returnering af din ordre.

  • Din ordre skal sendes retur som pakke MED omdeling og med postnord eller GLS, da vi har aftaler med disse. Pakker som IKKE sendes MED omdeling eller med andre fagtfirmaer, hvor din pakke ikke afleveres ved butikken, vil IKKE blive afhentet og sendes retur til dig. Det er IKKE muligt at sende ordre retur som brev.

  • Hvis du returnerer alle de bestilte produkter vil du også få refunderet den fragt du har betalt for at få tilsendt ordren (IKKE DEN FRAGT DU HAR BETALT FOR AT SENDE ORDREN RETUR TIL STRIKKES.DK).

  • Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den .

  • Er varerne ikke emballageret forsvarligt under returnering til os, risikerer du værdiforringelsen på de varer du sender retur til os.

  • Benyt gerne samme emballage til forsendelse som du har modtaget varen i.

Returadresse:

Strikkes.dk
Vibeholmsvej 20, kælder
DK-2605 Brøndby

Fortrydelsesret

Hvis du ønsker at sende dine varer retur, skal du give Strikkes.dk besked om returnering af varerne på mail, dog senest 14 dage efter levering. Når du har givet os besked omkring fortrydelse (inden for de 14 dage), så skal du returnere varene inden for 14 dage.

VI MODTAGER IKKE RETURNERINGER SENDT SOM EFTERKRAV, UFRANCO ELLER RETURPAKKER SENDT UDEN OMDELING.

Det er en god ide at sende ordren retur som en pakke, da du dermed får et pakkespringsnummer, som du kan bruge i tilfælde af at ordren går tabtg undervejs.

Du kan fortryde dit køb, selvom varen er blevet brugt. En vare er kun brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik. I tilfældet af at varen har været brugt skal der laves en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. En eventelt værdiforringelse vil blive modregnet i det beløb som du vil få retur.

Reklamationsret

Du har 2 års reklamationsret på dit køb hos os. Såfremt vi vurderer at varen skal sendes tilbage for yderligere undersøgelse skal du i første omgang selv betale for fragten (husk at gemme din faktura).

Hvis vi kan konstatere fejl på varen, som ikke skyldes forkert brug, vil du få betaling for dine udgifter til at sende varen retur.

Returvare kan sendes til

Strikkes.dk ApS
Byparkvej 104
DK-2600 Glostrup

Hvis varen er beskadiget ved modtagelse, varer der mangler eller der er leveret en forkert vare, skal dette meldes til butikken uden unødigt ophold og senest 5 hverdage efter modtagelse.

Klageadgang

Hvis du ikke er tilfreds med din vare og ikke kan blve enig med kundeservice om en fornuftig løsning kan du kontakte Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage online til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.