Butikkens åbningstider i dag:
+45 4261 4259
hej@strikkes.dk
Find vej til butikken

Hæklenål Clover Amour 9mm Neonorange 1056/MN

Klubrabat
26%Bedste pris!
Hæklenål Clover Amour 9mm Neonorange 1056/MN

På lager - Levering 1-2 hverdage (2 stk)

Vejledende udsalgspris

79,75 DKK

75,76 DKK
Klubpris

55,83 DKK

Klubrabat spar 26% - se her

8071-0090

Clover

Clover's Amour hæklenål findes i mange farver som gør det nemt at huske hvilke hæklenål der skal bruges. Det brede håndtag gør at det er komfortabelt at hækle, selv flere timer i træk.

Hæklenål Amour 9mm Neonorange 1056/MN fra Clover i Japan har et ergonomisk og en optimal krog som gør det nemt at hækle jævnt.

Yderligere information

Amour hæklenåle er en lille smule længere end Soft Touch. Både skaftet og krogen er længere og det er praktisk når du hækler i lang tid. Hovedet glider nemt gennem løkkerne uden at splitte garnet eller stikker dig.

Når først du har prøvet en Clover Hæklenål Amour 9mm Neonorange 1056/MN kommer du til at elske den.

Gummihåndtaget gør hæklenålen meget komfortabel at holde på og giver dig timers ubesværet hækling.

Amour hæklenål har et skønt blødt rundt håndtag, med et fladt område til tommelfingeren og uanset om du holder hæklenålen som en blyant eller holder krogen fra toppen får du et godt resultat, da krogen er meget glat og maskerne nemt glider af nålen, dermed får du et ensartet resultat, hurtigt.

  • Størrelse: ca 15cm. 9mm US 1056/MN
  • Materialer: Plastik og gummi
Stregkode / EAN

051221710568