Hæklenål Clover Amour 7mm Neongul 1054

Klubrabat
26%Bedste pris!
Hæklenål Clover Amour 7mm Neongul 1054

På lager - Levering 1-2 hverdage (2 stk)

Vejledende udsalgspris

72,75 DKK

69,11 DKK
Klubpris

50,93 DKK

Klubrabat spar 26% - se her

8071-0070

Clover

Amour hæklenåle er en lille smule længere end Soft Touch. Både skaftet og krogen er længere og det er praktisk når du hækler i lang tid. Hovedet glider nemt gennem løkkerne uden at splitte garnet eller stikker dig.

Når først du har prøvet en Clover Hæklenål Amour 7mm Neongul 1054 kommer du til at elske den.

Yderligere information

Hæklenål Amour 7mm Neongul 1054 fra japanske Clover har et behageligt let greb og en optimal krog som gør det nemt at hækle jævnt.

Amour hæklenål har et skønt blødt rundt håndtag, med et fladt område til tommelfingeren og uanset om du holder hæklenålen som en blyant eller holder krogen fra toppen får du et godt resultat, da krogen er meget glat og maskerne nemt glider af nålen, dermed får du et ensartet resultat, hurtigt.

Gummihåndtaget gør hæklenålen meget komfortabel at holde på og giver dig timers ubesværet hækling.

Clover's Amour hæklenål findes i mange farver som gør det nemt at huske hvilke hæklenål der skal bruges. Det brede håndtag gør at det er komfortabelt at hækle, selv flere timer i træk.

  • Størrelse: ca 15cm. 7mm US 1054
  • Materialer: Gummi og plastik
Stregkode / EAN

051221710544
7 andre produkter i den samme kategori:
Kunder, der købte denne vare, købte også

Fandt ud ikke hvad du søgte?