Hæklenål Clover Amour 6mm Brun 1049/J

Klubrabat
26%Bedste pris!
Hæklenål Clover Amour 6mm Brun 1049/J

På lager - Levering 1-2 hverdage (4 stk)

Vejledende udsalgspris

64,75 DKK

61,51 DKK
Klubpris

45,33 DKK

Klubrabat spar 26% - se her

8071-0060

Clover

Når først du har prøvet en Hæklenål Amour 6mm Brun 1049/J fra japanske Clover kommer du til at elske den.

Amour hæklenåle er en lille smule længere end Soft Touch. Både skaftet og krogen er længere og det er praktisk når du hækler i lang tid. Hovedet glider nemt gennem løkkerne uden at splitte garnet eller stikker dig.

Yderligere information

Amour hæklenål har et skønt blødt rundt håndtag, med et fladt område til tommelfingeren og uanset om du holder hæklenålen som en blyant eller holder krogen fra toppen får du et godt resultat, da krogen er meget glat og maskerne nemt glider af nålen, dermed får du et ensartet resultat, hurtigt.

Clover's Amour hæklenål findes i en sprudlende regnbue som gør det nemt at huske hvilke hæklenål der skal bruges. Det brede håndtag gør at det er komfortabelt at hækle, selv flere timer ad gangen.

Gummihåndtaget gør hæklenålen meget komfortabel at holde på og giver dig timers ubesværet hækling.

  • Størrelse: ca 14cm. 6mm US 1049/J
  • Materialer: Stål og gummi .
Stregkode / EAN

051221710490
7 andre produkter i den samme kategori:
Kunder, der købte denne vare, købte også

Fandt ud ikke hvad du søgte?