Butikkens åbningstider i dag:
+45 4261 4259
hej@strikkes.dk
Find vej til butikken

Hæklenål Clover Amour 5,5mm Grøn 1048/I

Klubrabat
26%Bedste pris!
Hæklenål Clover Amour 5mm Grøn 1048/I

På lager - Levering 1-2 hverdage (3 stk)

Vejledende udsalgspris

64,75 DKK

61,51 DKK
Klubpris

45,33 DKK

Klubrabat spar 26% - se her

8071-0055

Clover

Hæklenål Amour 5,5mm Grøn 1048/I fra japanske Clover har et ergonomisk og en optimal krog som gør det nemt at hækle jævnt.

Amour hæklenåle er en lille smule længere end Soft Touch. Både skaftet og krogen er længere og det er praktisk når du hækler i lang tid. Hovedet glider nemt gennem løkkerne uden at splitte garnet eller stikker dig.

Yderligere information

Når først du har prøvet en Hæklenål Amour 5,5mm Grøn 1048/I fra Clover i Japan kommer du til at elske den.

Gummihåndtaget gør hæklenålen meget komfortabel at holde på og giver dig timers ubesværet hækling.

Clover's Amour hæklenål findes i mange farver som gør det nemt at finde ud af hvilke hæklenål der skal bruges. Det brede håndtag gør at det er komfortabelt at hækle, selv flere timer ad gangen.

Amour hæklenål har et fantastisk blødt rundt håndtag, med et fladt område til tommelfingeren og uanset om du holder hæklenålen som en blyant eller holder krogen fra toppen får du et godt resultat, da krogen er meget glat og maskerne nemt glider af nålen, dermed får du et ensartet resultat, hurtigt.

  • Størrelse: ca 14cm. 5,5mm US 1048/I
  • Materialer: Gummi og stål.
Stregkode / EAN

051221710483