Vi holder sommerferie og der bliver sendt varer igen 5 august
Benyt rabatkoden GODSOMMER og få 5% mens vi holder sommerferie.

Hæklenål Clover Amour 2mm Lysegrøn

Klubrabat
26%Bedste pris!
Hæklenål Clover Amour 2mm Lysegrøn

På lager - Levering 1-2 hverdage (1 stk)

Vejledende udsalgspris

64,75 DKK

61,51 DKK
Klubpris

45,33 DKK

Klubrabat spar 26% - se her

8071-0020

Clover

Hæklenål Amour 2mm Lysegrøn fra Clover i Japan har et behageligt let greb og en optimal krog som gør det nemt at hækle jævnt.

Clover's Amour hæklenål findes i en sprudlende regnbue som gør det nemt at huske hvilke hæklenål der skal bruges. Det brede håndtag gør at det er behageligt at hækle, selv flere timer ad gangen.

Yderligere information

Amour hæklenål har et dejligt blødt rundt håndtag, med et fladt område til tommelfingeren og uanset om du holder hæklenålen som en blyant eller holder krogen fra toppen får du et godt resultat, da krogen er meget glat og maskerne nemt glider af nålen, dermed får du et ensartet resultat, hurtigt.

Amour hæklenåle er en lille smule længere end Soft Touch. Både skaftet og krogen er længere og det er praktisk når du hækler i lang tid. Hovedet glider nemt gennem løkkerne uden at splitte garnet eller stikker dig.

Når først du har prøvet en Hæklenål Amour 2mm Lysegrøn fra japanske Clover kommer du til at elske den.

Gummihåndtaget gør hæklenålen meget komfortabel at holde på og giver dig timers ubesværet hækling.

  • Størrelse: ca 14cm. 2 mm 
  • Materialer: Stål og gummi.
Stregkode / EAN

051221710506