Strikkepinde og hæklenåle

Strikkepinde og hæklenåle

Her kan du finde alle vores strikkepinde. Der er et stort udvalg af forskellige strikkepinde,
de er opdelt efter pindetyper.

Husk også at se udvalget i maskemarkører, snoningspind, omgangstællere og andet tilbehør til dine projekter.

Køb kvalitets strikkepinde her

Når du køber strikkepind hos Strikkes.dk er du sikker på at få et kvalitetsprodu...

Her kan du finde alle vores strikkepinde. Der er et stort udvalg af forskellige strikkepinde,
de er opdelt efter pindetyper.

Husk også at se udvalget i maskemarkører, snoningspind, omgangstællere og andet tilbehør til dine projekter.

Køb kvalitets strikkepinde her

Når du køber strikkepind hos Strikkes.dk er du sikker på at få et kvalitetsprodukt til lave priser. leveret hurtigt. Se det store udvalg fra de kendte producenter:

Knit pro

Knitpro har et kæmpe udvalg af pinde, både strømpepinde, rundpinde, strikkepinde, Cuboid og udskiftelige rundpinde.

Ved at vælge et sæt udskiftelige rundpinde fra Knitpro får du et stort udvalg af pindestørrelser og længde på kablet i mellem pindene.

DROPS Design

DROPS har et stort udvalg af basis strikkepinde til lave priser.

Ved at købe online her sparer du turen til den nærmeste fysiske butik, som formentligt har et mindre udvalg af pinde til strikke med.

Neko strømpepinde

Med et sæt Neko strømpepinde kan du lave hjemmelavede strømper og sokker på en helt ny måde. I stedet for at have et sæt med 5 pinde

kan du nøjes med 3 pinde, da hver pind har en V-form. Du kan finde Neko pinde i størrelsen fra 2mm til 5mm i vores online butik.

Strikkepinde sæt

Hos Strikkes finder du et stort udvalg af sæt med strikkepinde, både som rundpinde samt strømpepinde. Ved at købe et samlet sæt kan du spare mange penge i forhold til købe i løs vægt.

Strikkepinde til mange formål

Det er vigtigt at have det rigtige udstyr når du skal igang med at strikke og derfor fører vi kvalitets strikke pinde fra mange forskellige producenter. Du kan købe små strikkepinde fra 2mm og helt op til de store rundpinde på 20mm, så uanset om det er korte, lange, runde eller firkantede strikkepinde du er på udkig efter, så finder du et kæmpe udvalg til lave priser.

Her finder du pinde i mange forskellige slags materialer, blandt andet:

  • Birketræ
  • Aluminium
  • Messing/Nikkel
  • Japansk bambus
  • Kulfiber

Uanset hvilket materiale du foretrækker dine pinde i, så får du et kvalitetsprodukt som har en glat overflade, der gør at garnet let slipper pinden på det rigtige tidspunkt.

Lav fragt på strikkepinde

Står du lige og mangler en enkelt rundpind eller et sæt strømpepinde for at gøre dit næste projekt færdig, så skal du ikke bekymre dig for om portoen vælter dit budget, da vores fragt starter fra blot 7 DKK.

Hvilken strikkepind er bedst?

Det er meget personligt hvilken slags strikkepind hver enkelt strikker foretrækker, så derfor kan man ikke generalt sige hvilke pind der er bedst til at strikke med, der er blot vigtig at købe et kvalitetsprodukt, da du kommer til at bruge mange timer med pinde i hænderne, og så er der jo ikke noget ved at have købt et dårligt produkt.

Strikkepinde opbevaring

Undgå at strikkepinde går i stykker når du skal ud og strikke med veninderne i strikkecafe, ved at købe et strikkepindeetui.

Strikkepinde med fly

Der er desværre ikke ensartede retningslinjer for hvornår du må medbringe strikkepinde i håndbagage på fly og du bør derfor undersøge med både luftfartsselskabet samt de lufthavne som du flyver til og fra.

Selvom der er regler for hvad du må tage med i håndbagagen, så vil vi ikke anbefale at du tager dine dyrebare strikkepinde med om bord, men i stedet tager nogle billige træstrikkepinde eller bambus strikkepinde med, i det tilfælde at du møder en empsig lufthavnsmedarbejder som ikke mener at du skal bruge flyvetiden på at strikke.

Mere >>
  • Til toppen