Garn

Vi sender . Bestil senest om , .
Garn

Her kan du finde alle garner som vi fører hos Strikkes. 

Hos Strikkes kan du købe alt dit garn online, vi har alle typer af strikkegarn. Så uanset om du skal strikke strømper, lækre trøjer i uld, huer og vanter i blødt bomuldsgarn eller sødt babystrik, så kan du finde det hos os.

Mere >>

Du kan finde garn ud fra mange forskellige parametre, blandt andet:

  • Økologisk garn
  • Bomuldsgarn
  • Luksusgarn
  • Uldgarn
  • Producenter
  • Se garn til filtning / garn til maskinvask
  • Match garn efter løbelængde / strikkefasthed

Du får nemt et overblik over hvilket garn typer som vi har og kan ud fra det finde det du søger.

Er der noget garn som du mangler i vores sortiment, så skal du bare kontakte os, så prøver vi at skaffe det til dig.

Hvis du har en favorit pindestørrelse kan du med fordel kigge i "Garn til pind" hvor alle garnerne er opdelt efter pindestørrelse.

Læs mere om garntyper og vægt af garn.

Garn tilbud og billigt garn

Hos Strikkes finder du et stort udvalg af garn til fast lav pris, som kan leveres hurtigt til din postkasse.

Selvom vi har en fast lav pris, så er forskellige garner ofte på tilbud og derfor kan det godt anbefales at være tilmeldt nyhedsbrevet, så du som en af de første får besked om bomuldsgarn tilbud og garn udsalg.

Nå der er tilbud på garn er det oftest Garnstudio og Mayflower der har de laveste priser.

Garninspiration

Hvis du savner inspiration til dine hækle og strikkeprojekter, så kig ind på det engelske site Ravelry hvor der er rigtigt meget inspiration til garnprojekter.

  • Til toppen