Gavekort:

Er du i tvivl om hvad du skal købe?

Gavekortet kan både bruges i butikken i Brøndby samt online på www.strikkes.dk

Addi CraSyTrio strømpepinde

(7 varer)
Vi sender . Bestil senest om , .
Addi CraSyTrio strømpepinde

Addi CraSyTrio er en ny type strømpepind. Det specielle ved disse pinde er at hver pind er lavet med en 'almindelig' spids og en lace spids, der gør det muligt at strikke med alle typer af garn, og så har de en fleksibel midte hvilket minder om en ekstra kort rundpind. Med CraSyTrio strikkes der på tre pinde hvor der normalt bruges 5 pinde. Det ...

Addi CraSyTrio er en ny type strømpepind. Det specielle ved disse pinde er at hver pind er lavet med en 'almindelig' spids og en lace spids, der gør det muligt at strikke med alle typer af garn, og så har de en fleksibel midte hvilket minder om en ekstra kort rundpind. Med CraSyTrio strikkes der på tre pinde hvor der normalt bruges 5 pinde. Det vil sige at maskernerne fordeles på to af pindene og der strikkes med den tredje, hvilket gør at der kun er to pinde skift per række. Alt dette er med til at gøre det både hurtigere og enklere at strikke alt fra strømper til ærmer uden at blive træt.  

Hver strømpepind er i alt 21cm lang og metal enderne måler ca. 85mm. Addi CraSyTrio sælges i sæt med tre pinde.

Mere >>
Viser 1 - 7 af 7
Viser 1 - 7 af 7

    Hvis du handler for mere end 499 DKK og vælger valgfrit afhentningsted.