Gavekort:

Er du i tvivl om hvad du skal købe?

Gavekortet kan både bruges i butikken i Brøndby samt online på www.strikkes.dk

Scheepjes Catona 50g

(110 varer)
Vi sender . Bestil senest om , .
Scheepjes Catona 50g

Scheepjes Catona 50g er et 100% merceriseret bomuld.

Catonagarnet er et 4 trådet bomuldsgarn der har en flot glans og så er det formstabilt, det kommer af at være spundet af flere tynde tråde hvilket også er med til at gøre det både stærkt og holdbart.

Tykkelsen og dermed længden af dette garn ligger i mellem en klassisk bomuld 8/4 og 8/8, hvi...

Scheepjes Catona 50g er et 100% merceriseret bomuld.

Catonagarnet er et 4 trådet bomuldsgarn der har en flot glans og så er det formstabilt, det kommer af at være spundet af flere tynde tråde hvilket også er med til at gøre det både stærkt og holdbart.

Tykkelsen og dermed længden af dette garn ligger i mellem en klassisk bomuld 8/4 og 8/8, hvilket gør at den er særdeles velegnet til mange projekter hvor de gængse tykkelser og længde bare ikke slår til.

Men det mest attraktive ved dette garn er dens kæmpe store farvepalette. Den kommer i ikke mindre end over 100 forskellige farver hvilket er en stor fordel hvis man ønsker at lave kreative hækle og strikkeprojekter hvor der arbejdes med tone-i-tone, men det er også let at finde velegnede kontrast farver i Catona-serien.

Skal du lave små detaljer i dit projekt og tænker at en 50 grams nøgle er alt for meget så er det værd at kigge efter samme farve i Catona 25g som findes her

OBS vær opmærksom på hvis du køber 25g og 50g garnnøgler sammen, i samme farve, for at opnå et specifikt antal gram er det ikke sikkert at indfarvningen vil være den samme.

Dette garn er bla. egnet til:

  • Tasker
  • Amigurumi
  • Tøj
  • Pyntegenstande

Indhold: 100% Bomuld
Vægt/længde: 50 gram = ca. 125 meter
Anbefalede pinde: 2,5 - 3,5 mm
Strikkefasthed: 10 x 10 cm = 26m x 36p
Finvask 40º / Tørres fladt

Mere >>
pr. side
Viser 1 - 99 af 110
Viser 1 - 99 af 110

    Hvis du handler for mere end 499 DKK og vælger valgfrit afhentningsted.