Gavekort:

Er du i tvivl om hvad du skal købe?

Gavekortet kan både bruges i butikken i Brøndby samt online på www.strikkes.dk

Hæklenåle med lys

(8 varer)
Vi sender . Bestil senest om , .
Hæklenåle med lys

The Crochet Lite er en revolutionerende hæklenål da den kommer udstyret med lys, hvilket gør det lettere for dig at hækle når det er mørkt. Den er specielt velegnet til brug når der hækles i mørke garner, da hele spidsen lyser op og der derved kommer ekstra lys direkte ned i maskerne, hvilket er en stor fordel i forhold til de traditionelle hækl...

The Crochet Lite er en revolutionerende hæklenål da den kommer udstyret med lys, hvilket gør det lettere for dig at hækle når det er mørkt. Den er specielt velegnet til brug når der hækles i mørke garner, da hele spidsen lyser op og der derved kommer ekstra lys direkte ned i maskerne, hvilket er en stor fordel i forhold til de traditionelle hæklenåle.

Disse lækre nåle bliver solgt både som styk vis eller de kan købes i et helt sæt hvorved du spare ekstra. Hæklenålene kommer i størrelserne 2,5 - 6,5mm og hver størrelse har sin egen farve der altid gør det let at finde netop den rigtige nål.

De små størrelser bør altid behandles med ekstra forsigtighed.

Teknisk info:

  • Hæklenålen bruger 3 stk LR41 batterier (er inkluderet)
  • Skaftet er lavet i plastik og har en gummisektion der gør at den er let at holde på.   
  • Hæklenålen er 15,5cm lang (hvoraf spidsen udgør 4,0cm)
Mere >>
Viser 1 - 8 af 8
Viser 1 - 8 af 8

    Hvis du handler for mere end 499 DKK og vælger valgfrit afhentningsted.